schliessen
(0) Artikel im Warenkorb
Sie haben keine Artikel im Korb.
Katalog
    Filters
    Voreinstellungen
    Suchen

    Marketing

    Analysis and strategy

    For the 15th edition of Marketing - Analysis and Strategy, Richard Ku¿hn and his new co-author Urs Fuhrer have extensively revised this textbook and updated numerous examples, checklists and work sheets. Two comprehensive examples were added to Attachment I and II for the purpose of illustrating the marketing analysis as well as for determining the marketing mix concept. In addition to that, Chapter 1 was supplemented by a sub-chapter, which further describes the marketing term and the explanations of the problem diagnosis in Chapter 4 were revised. As with previous editions, an extensive Glossary of core terms complements this proven textbook.

    Kartonierter Einband (Kt)
    Fr. 40.90
    Lieferbar in ca. 5-10 Arbeitstagen
    Artikelnummer: 978-3-85932-871-6
    Produktspezifikation
    Autor Kühn, Richard / Fuhrer, Urs
    Verlag Werd & Weber
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2017
    Seitenangabe 156 S.
    Meldetext Lieferbar in ca. 5-10 Arbeitstagen
    Ausgabekennzeichen Englisch
    Abbildungen PB; Includes numerous check lists and worksheets
    Masse H29.8 cm x B21.2 cm x D1.5 cm 616 g
    Artikelart M-Text
    Schreiben Sie Ihre eigene Bewertung
    • Nur registrierte Benutzer können Rezensionen verfassen
    • Schlecht
    • Sehr gut
    Produktspezifikation
    Autor Kühn, Richard / Fuhrer, Urs
    Verlag Werd & Weber
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2017
    Seitenangabe 156 S.
    Meldetext Lieferbar in ca. 5-10 Arbeitstagen
    Ausgabekennzeichen Englisch
    Abbildungen PB; Includes numerous check lists and worksheets
    Masse H29.8 cm x B21.2 cm x D1.5 cm 616 g
    Artikelart M-Text