schliessen
(0) Artikel im Warenkorb
Sie haben keine Artikel im Korb.
Katalog
    Filters
    Voreinstellungen
    Suchen

    HBR's 10 Must Reads on Creativity (with bonus article "How Pixar Fosters Collective Creativity" By Ed Catmull)

    A collection of 10 of the most definitive articles on creativity from the pages of Harvard Business Review.

    • Curates the best and most influential HBR articles on being creative across the organization.
    • Covers topics such as understanding the rules of creativity; learning how to foster creativity in your team and identifying what your role as leader is; using creativity to define strategy; creating a culture of originality; encouraging curiosity; and overcoming your own fears to become more confident in your own creative efforts.
    • Includes pieces from recognizable names and trusted experts, including Francesca Gino, Ed Catmull, Robert I. Sutton, Adam Grant, Tom Kelley, David Kelley, and Teresa Amabile, and features examples of BMW, Pixar, and more.
    • Saves readers the time they'd spend searching our archive for important, relevant pieces on the topic, giving them what they need all in one place.

    Audience: Leaders, managers, and individuals looking to be more creative.

    Kartonierter Einband (Kt)
    Fr. 30.90
    Versandbereit innert 24 Stunden
    Artikelnummer: 978-1-63369-995-3
    Produktspezifikation
    Autor Review, Harvard Business / Gino, Francesca / Grant, Adam / Catmull, Ed / Amabile, Teresa M.
    Verlag Ingram Publishers Services
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2020
    Seitenangabe 208 S.
    Meldetext Versandbereit innert 24 Stunden
    Ausgabekennzeichen Englisch
    Masse H20.9 cm x B14.0 cm x D1.5 cm 234 g
    Coverlag Harvard Business Review Press (Imprint/Brand)
    Artikelart Lager
    Schreiben Sie Ihre eigene Bewertung
    • Nur registrierte Benutzer können Rezensionen verfassen
    • Schlecht
    • Sehr gut
    Produktspezifikation
    Autor Review, Harvard Business / Gino, Francesca / Grant, Adam / Catmull, Ed / Amabile, Teresa M.
    Verlag Ingram Publishers Services
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2020
    Seitenangabe 208 S.
    Meldetext Versandbereit innert 24 Stunden
    Ausgabekennzeichen Englisch
    Masse H20.9 cm x B14.0 cm x D1.5 cm 234 g
    Coverlag Harvard Business Review Press (Imprint/Brand)
    Artikelart Lager