schliessen
(0) Artikel im Warenkorb
Sie haben keine Artikel im Korb.
Katalog
    Filters
    Voreinstellungen
    Suchen

    Elements of Style, The: Pearson New International Edition

    You know the authors' names. You recognize the title. You've probably used this book yourself. This is The Elements of Style, the classic style manual, now in a fourth edition.

    The revisions to the new edition are purposely kept minimal in order to retain the book's unique tone, wit, and charm. A new Glossary of the grammatical terms used in the book provides a convenient reference for readers. The discussion of pronoun use is revised to reflect the contemporary concern with sexist language. In addition, there are numerous slight revisions in the book itself which implement this advice. A new Foreword by Roger Angell reminds readers that the advice of Strunk & White is as valuable today as when it was first offered.

    This book has conveyed the principles of English style to millions of readers. Use the fourth edition of "the little book” to make a big impact with writing.

    Kartonierter Einband (Kt)
    Fr. 17.70
    Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
    Artikelnummer: 978-1-292-02664-0
    Produktspezifikation
    Autor Strunk, William / White, E. B.
    Verlag Pearson Academic
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2014
    Seitenangabe 128 S.
    Meldetext Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
    Ausgabekennzeichen Englisch
    Masse H24.8 cm x B19.0 cm x D0.8 cm 266 g
    Coverlag Pearson Academic (Imprint/Brand)
    Artikelart M-Text
    Auflage 4. A.
    Schreiben Sie Ihre eigene Bewertung
    • Nur registrierte Benutzer können Rezensionen verfassen
    • Schlecht
    • Sehr gut
    Produktspezifikation
    Autor Strunk, William / White, E. B.
    Verlag Pearson Academic
    Einband Kartonierter Einband (Kt)
    Erscheinungsjahr 2014
    Seitenangabe 128 S.
    Meldetext Lieferbar in ca. 10-20 Arbeitstagen
    Ausgabekennzeichen Englisch
    Masse H24.8 cm x B19.0 cm x D0.8 cm 266 g
    Coverlag Pearson Academic (Imprint/Brand)
    Artikelart M-Text
    Auflage 4. A.